چهل سالگی

چهل سالگی

گاه گاهی با خودم گپ می زنم...
چهل سالگی

چهل سالگی

گاه گاهی با خودم گپ می زنم...

مادری که برای دخترکش وقت کافی نداره...

با دخترکی که گاهی حتی یک ثانیه، حتی یک ثانیه سکوت نمی کنه چه باید کرد؟

نه راهی هست برای ساکت کردنش، نه میتونم روی اصولم پا بگذارم و گوشی به دستش بدم، نه میتونم جلسه رو به تایم دیگه ای موکول کنم، نه کسی هست اون رو نگه داره تو اون زمان و نه در توانم هست همزمان در جلسه آنلاین باشم و با این موجودی که لاینقطع صحبت میکنه هم تعامل کنم...


اینقدر هم بزرگ شده که از بی توجهی من شاکی میشه و البته اینقدر بزرگ نشده که متوجه بشه در تایم جلسه باید سکوت کنه (می فهمه جلسه ست، دو دقیقه هم ممکنه صحبت نکنه اما بعد فراموش میکنه)


خدایا صبر و یک راهی لطفا...

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر 23 خرداد 1400 ساعت 19:35

الهی بگردم واسه این بچه هایی که مامانشون سرکار میره
دختر داداش من هم همینه دلم واسه مامانش و خودش میسوزه
الان نه سالشه هی میگه عمه مامانم همیشه تو جلسه هست

واقعا کودکان خردسال قربانیان خاموش کرونا بودند...

حسینی 24 خرداد 1400 ساعت 00:08

دخترتون هفت سالش نیست مگه؟ دیگه میفهمه که نباید سرو صدا کنه وقتی کار دارین مگر اینکه یکی یه دونه باشه

دخترکم هنوز چهارسالش هم نشده، البته به لحاظ استدلالی متوجه هست که باید موقع حضور من در جلسات سکوت کنه، اما وقتی تایم زیادی رو مجبوره در تنهایی و سکوت بگذرونه احساساتش بر منطق چهارساله اش غلبه میکنه...

یلدا 25 خرداد 1400 ساعت 12:59

عزیزم سخت نگیر به خودت مامانا همه همینطورین دیگه بچه هرچی هم واسش وقت بذاری بازم کمه براش

بحث سخت گیری نیست واقعا، شرایط پیچیده ای هست کار کردن و بسته بودن مهدکودک ها در دوران کرونا و تضاد منافع ایجادشده.
بهرحال باید بیشتر برای اون زمان اختصاص بدم، زمانی که ندارمش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد